Iedereen wil me - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Arjan Lagerweij - WaarBenJij.nu Iedereen wil me - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Arjan Lagerweij - WaarBenJij.nu

Iedereen wil me

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

28 Februari 2014 | Nederland, Renswoude

Ja hier is tie dan, de laatste verslag van tuinman downunder. Ja weet het jullie gaan me verhalen missen. Het goeie nieuws is dat jullie me nu weer gewoon kunnen aanspreken...

Terug naar zondag, toen heb ik me laatste verslag getyped en lekker niet verteld wat ik die dag gedaan heb. Hebben jullie al een idee? Is toch fout want we zijn naar een showboerderij geweest. Tja blijf een boerenkleinzoon. Daar gekeken hoe ze koeien melken en hoe effecient ze werken. Niet heel erg naar me mening. Met de koeien ophalen jagen ze de koeien van a naar b door naar c terug naar a waar het hek is. Bij de melkstal besluiten ze de hekken dicht te doen nadat de koeien er al zijn en kunnen ze de koeien overal weer vandaan terug jagen naar de wachtruimte. Maar als ze eenmaal aan het melken zijn kunnen ze er toch 50 tegelijk melken met 2 man. 1 hangt de apparaat onder de koeien en de ander haalt hem der weer vanaf.
Savonds nog een blokje om gewandeld in Yarra Glen met Alex en Wendy en tv gekeken, de nieuwe tv series tony mokbel en lovechild.

Maandag me koffer ingepakt, naar lilydale geweest met wendy en savonds door naar ferntree gully. Had daar een etentje met de familie ter afscheid van mij en ben al uitgenodigd om weer teug te komen. Dit jaar, volgend jaar of het liefst niet veel later. Daar indiaase gegeten en ze een opdracht meegegeven voor een paar familieleden hier. Na een hoop geknuffel, pogingen me te houden door naar Chris en Gay omdat die het dichts bij het vliegveld wonen.

Dinsdag lekker weinig gedaan, beetje lezen en mentaal voorbereiden op de kou hier aangezien ik smorgens nog lekker in de zon zat te lezen.
Nog geprobeerd me tenen te beschermen tegen ziggy, de nieuwe hond van Chris en Gay, maar das aardig mislukt.
Na een afscheidsdinner door Chris naar het vliegveld gebracht en ja me koffers waren niet te zwaar. Had nu een bagpack, 4 shirts, een zwembroek en een aantal boeken en souveniers extra. Had met de heen vlucht 7 kg speling dus dat was genoeg.
Bij de paspoort controle vroeg de balie medewerkster me wanneer ik weer terug kom. Denk dat ze daar van mensen houden die met hun handen werken. Of het is me uiterlijk, lang en blauwe ogen. Schijnbaar waar ze van houden daar.
Toen ik zat te wachten werd er door 1 van de meiden van de eerste week nieuw zeeland al de vraag op facebook gesteld wanneer we weer met zijn allen gaan reizen. Denk dat dat nog wel even gaat duren, dus hun willen me ook weer graag terug zien.
Had geluk, had met de lange vlucht naar Abu Dhabi een plek met extra beenruimte. Het hielp alleen om extra te slapen, sliep in totaal een 2 uur denk ik. Verder film gekeken maar dat waren niet de beste omdat het veel Aziatische films zijn.

Daarna daar op het vliegveld gewacht voor een 3 uur. Met een bus van de gate naar het vliegtuig gebracht.
Daar weer een saaie vlucht met weinig interessante films.
Eenmaal in Nederland was het een makkie met de controles en moest ik een 5 min wachten op me ouders omdat die er nog niet waren. Geloof dat ze best ietsjes blij waren me weer te zien.
De rest van de dag weinig gedaan, beetje thuis bijgepraat.

Gisteren smorgens naar houten voor me gewasbescherming en het belangrijkste wat ik daar geleerd is dat je goed (bier) moet drinken om alle gifstoffen sneller af te voeren.
Smiddags naar de kapster omdat de laatste keer dat ik er geweest was voor me vakantie. Heb me kapsel iets aangepast nu omdat het langgenoeg was om er eens wat anders mee te doen.
Savonds weer naar de sportschool geweest om de verloren 3 kilo er weer proberen aan te krijgen. Daar waren ze ook weer blij me te zien.

Vanavond naar scherpenzeel de verjaardag van me zusje vieren, morgen naar de kroeg want me vrienden willen me ook weer graag spreken.
Maandag weer naar me werk want geloof dat ze me daar ook al een beetje beginnen te missen. Dus ik weet niet wat het is maar het lijkt erop dat iedereen gek met me is en blij is dat ik terug ben of ht jammer vind dat ik weg ben uit Australië.

Oja, heb nog wat foto's toegevoegd bij oudere verslagen, weet niet zeker of alles bij de goede week staat maar jullie doen het er maar mee :P Het plan is om binnenkort een foto album te maken via het internet dus als het niet genoeg is dan kom je maar een keer een bakkie doen.

Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1382
Totaal aantal bezoekers 7406

Voorgaande reizen:

04 December 2013 - 26 Februari 2014

Tuinman downunder

Landen bezocht: